Κυριακή 17 Ιουνίου 2012

Η δύναμη της ελληνικής γλώσσας

Αφιερωμένο, εξαιρετικά στους συμπατριώτες μας ξενομανείς, που θέλουν να αφανίσουν την Ελληνική γλώσσα και σε όλους όσοι βαριούνται να χρησιμοποιήσουν τα ελληνικά και χρησιμοποιούν greeklish.. Το παρακάτω άρθρο είχε δημοσιεύτηκε στα... αγγλικά σε βρετανικό περιοδικό τέχνης. Αξίζει το κόπο να το διαβάσεις και θα διακρίνεις τη δύναμη της ελληνικής γλώσσας.

"The genesis of classical drama was not symptomatic. Aneuphoria of charismatic and talented protagonists showed fantastic scenes of historic episodes. The prologue, the theme and the epilogue, comprised the trilogy of drama while synthesis, analysis and synopsis characterized the phraseology of the text. The syntax and phraseology used by scholars, academicians and philosophers in their rhetoric, had many grammatical idioms and idiosyncrasies.
The protagonists periodically used pseudonyms. Anonymity was a syndrome that characterized the theatrical atmosphere.
The panoramic fantasy, the mystique, the melody, the aesthetics, the use of the cosmetic epithets are characteristics of drama.
Even through the theaters were physically gigantic, there was no need for microphones because the architecture and the acoustics would echo isometrically and crystal - clear. Many epistomologists of physics, aerodynamics, acoustics, electronics, electromagnetics can not analyze - explain the ideal and isometric acoustics of Hellenic theaters even today.
There were many categories of drama: classical drama, melodrama, satiric, epic, comedy, etc. The syndrome of xenophobia or dyslexia was overcome by the pathos of the actors who practiced methodically and emphatically. Acrobatics were also euphoric. There was a plethora of anecdotal themes, with which the acrobats would electrify the ecstatic audience with scenes from mythical and historical episodes.
Some theatric episodes were characterized as scandalous and blasphemous. Pornography, bigamy, hemophilia, nymphomania, polyandry, polygamy and heterosexuality were dramatized in a pedagogical way so the mysticism about them would not cause phobia or anathema or taken as anomaly but through logic, dialogue and analysis skepticism and the pathetic or cryptic mystery behind them would be dispelled.
It is historically and chronologically proven that theater emphasized pedagogy, idealism and harmony. Paradoxically it also energized patriotism a phenomenon that symbolized ethnically character and phenomenal heroism."



Τετάρτη 6 Ιουνίου 2012

O αθλητισμός στο αποκορύφωμά του


...διότι στον αθλητισμό πρέπει να κερδίζουν όλοι! Ολοι να χαίρονται και όλοι να κερδίζουν...
Στους σχολικούς αγώνες του Οχάιο στις ΗΠΑ, στο αγώνισμα των 3.200 μέτρων γυναικών, μία αθλήτρια ήταν έτοιμη να καταρρεύσει λιγο πριν τον τερματισμό... Ωστόσο, τα κατάφερε με μια πολύτιμη και συγκινητική βοήθεια. Οταν οι γυναίκες μας μαθαίνουν...

Σάββατο 2 Ιουνίου 2012

The story of Lady d' Arbanville


Το 1970 ο Κατ Στίβενς (γεννημένος το 1948 ως Στέφανος Δημήτρης Γεωργίου από Ελληνοκύπριο πατέρα) έγραψε αυτό το υπέροχο τραγούδι για την Patti d' Arbanville. Eίχαν σχέση για περίπου ένα χρόνο, αλλά εκείνη ήθελε να δώσει περισσότερο βάρος στην καριέρα της ως μοντέλο και αποφάσισε να φύγει για ένα χρονικό διάστημα και να αφήσει το Λονδίνο για την Νέα Υόρκη. Ετσι, ο Κατ Στίβενς της αφιέρωσε αυτό το τραγούδι περιγράφοντας τα συναισθήματά του μετά την απομάκρυνσή της. Η ίδια, μόλις άκουσε το τραγούδι είπε: "Είναι πολύ λυπητερό τραγούδι. Οταν έγραψε τον στίχο "Lady D'Arbanville, why do you sleep so still" ήταν σαν να έχω πεθάνει για εκείνον, τόσο πολύ στεναχωρήθηκε. Εντάξει, μπορεί να πήγα στη Νέα Υόρκη, αλλά δεν ήταν το τέλος του κόσμου... Οταν όμως άκουσα το τραγούδι έκλαψα πολύ, διότι τότε κατάλαβα ότι είχαμε χωρίσει για πάντα..."

Related Posts with Thumbnails