Σάββατο 15 Νοεμβρίου 2008

" David, take your eyes off of her ! "

Βικτόρια: Μα καλά αυτή εδώ ήρθε να κουνήσει τον ποπό της; Έτσι και αρχίσεις πάλι να την κοιτάς θα φας ξύλο! Σαλιάρη!
Ντέιβιντ: Δεν κοιτάω τον ποπό της! Ωχουυυύ!! Ζηλιάρα!.
Άσχετος ψαρομάλλης: Μήπως να τα πάρω και εγώ ξούρα;

Βικτόρια: Με περνάς για χαζή, ε; Νομίζεις ότι δεν βλέπω που έχεις αλλοιθωρήσει. Κάτσε να σου φέρω χαρτομάντηλο να σκουπίσεις και τα σάλια σου. Ξεφτιλισμένε.
Ντέιβιντ: (Λες και δεν είσαι χαζή).

Βικτόρια: Σιγά αγόρι μου θα καταπιείς τη γλώσσα σου. Να σου φέρω μήπως κανένα υπογλώσσιο ή προτιμάς μία σφαλιάρα;
Ντέιβιντ: Το έχεις παρακάνει Βικτόρια! Ασε με να δω το ματς! (Ρε γαμώτη μου, πώς μου έχει γλιτώσει αυτή η τσιρλίντερ ;)

Βικτόρια: Καλά, λοιπόν. Εσύ αγοράκι μου δεν καταλαβαίνεις τίποτα. Δεν πειράζει όμως. Εγώ φταίω, που έφαγα τα καλύτερα χρόνια της ζωής μου για να είμαι μαζί σου. Που άφησα την Τζέρι, τη Μελ Σι και Μελ Ντι και την Έμμα για να σε παντρευτώ και να σε κάνω άνθρωπο. Γελοίε ε γελοίε. Δεν πειράζει όμως, από αύριο θα σου βάζω να ακούς Spice Girls μέχρι και στην τουαλέτα. Ολη μέρα το Viva Forever.
Ντέιβιντ: Έλα βρε μωρό μου, τι είναι αυτά που λες; Είναι δυνατό να ζηλεύεις μία ξανθιά βυζαρού με καυτό σορτσάκι και μπουτάρες; Έλα να σου δώσω ένα φιλάκι. Έλα, έλα....

Ντέιβιντ: (Και να πεις ότι το έφαγα το γκομενάκι. Και πεινασμένος και γδαρμένος !! @'!+?%!)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts with Thumbnails