Δευτέρα 15 Δεκεμβρίου 2008
ΟΙ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ - ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ 14/12/2008
Η πρώτη σε κυκλοφορία εφημερίδα της Ελλάδας, το "ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ" δημοσίευσε την περασμένη Κυριακή 14 Δεκεμβρίου αφιέρωμα στην λαθρομετανάστευση στη χώρα μας με τίτλο "Σε λίγα χρόνια θα είμαστε μειονότητα στη χώρα μας".
Είναι υπερβολή ή όχι; Υπάρχει λόγος να ανησυχούμε; Η εφημερίδα αιτιολογεί την θέση της αυτή.
Προσωπικά δεν θα μπορούσα ποτέ να είμαι ρατσιστής, αφού η μητέρα μου είναι εξ αίματος ξένη, Αυστραλέζα για την ακρίβεια.
Ωστόσο, είναι αδιαμφισβήτητο γεγονός και κανείς δεν μπορεί να αρνηθεί ότι η εγκληματικότητα έχει φτάσει σε μεγάλα ποσοστά στη χώρα μας. Μέχρι και τα τέλη της δεκαετίας του 90' παίζαμε στις γειτονιές τα μεσάνυχτα και οι κοπέλες περπατούσαν μόνες τους στους δρόμους.
Ποιος δεν νοσταλγεί εκείνες τις εποχές; Ποιος δεν νοσταλγεί ήσυχο και ειρηνικό το κέντρο της Αθήνας και όχι γκετοποιημένο;
Έχουμε πλέον γίνει επικίνδυνη χώρα. Αδίστακτοι ληστές που δεν ντρέπονται να γρονθοκοπήσουν γριούλες για να κλέψουν χρήματα ή να βιάσουν πάνω σε πτώματα.
Το "ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ" όμως ανοίγει ένα νέο κεφάλαιο ή μάλλον το φέρνει ξανά στην επιφάνεια "Σε λίγα χρόνια θα είμαστε μειονότητα στη χώρα μας". Αξίζει να ανησυχούμε;
Οι προβληματισμοί και τα σχόλια δικά σας.
"Σε λίγα χρόνια θα είμαστε μειονότητα στη χώρα μας"
Πηγή: Πρώτο Θέμα, σελίδες 64-65, 14/12/2008
του Χρήστου Μπόκα
Διακόσιες πενήντα χιλιάδες παράνομοι μετανάστες προστίθενται κάθε χρόνο στο ένα εκατομμύριο που διαμένει ήδη στην Ελλάδα - Την ίδια ώρα, ο ελληνικός πληθυσμός μειώνεται κατά 13.000 άτομα ετησίως. ΕΠΤΑΚΟΣΙΟΙ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ μπαίνουν καθημερινά στη χώρα μας, στοιβάζονται κυρίως στην Αθήνα, ενώ έχουν ήδη δημιουργήσει περιοχές-γκέτο όπου οι Eλληνες αποτελούν πλέον μειονότητα.
Είναι χαρακτηριστικό ότι,σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία, καθημερινώς συλλαμβάνονται 410 αλλοδαποί - από χώρες της Μέσης Ανατολής- την ώρα που προσπαθούν να περάσουν παράνομα στη χώρα μας. Δεδομένων των συχνά πενιχρών μέσων του Ελληνικού Λιμενικού σώματος, ο αριθμός όσων ξεφεύγουν από την «τσιμπίδα» των Αρχών είναι, προφανώς, πολλαπλάσιος. Την κατάσταση επιδεινώνει, μάλιστα, το γεγονός ότι η είσοδος των -μουσουλμάνων, κατά κύριο λόγο- πραγματοποιείται υπό την «αιγίδα» της Αγκυρας. Σαν να μην έφτανε αυτό, όπως καταγράφεται και σε εκθέσεις διεθνών οργανισμών, όσο εύκολο είναι να εισέλθουν στην Ελλάδα, τόσο δύσκολο είναι να προωθηθούν στην υπό- λοιπη Ευρωπαϊκή Ενωση. Ετσι, συνωστίζονται στη χώρα μας, δημιουργώντας το φαινόμενο που αποκαλείται «βοσνιοποίηση της Ελλάδας». Είναι χαρακτηριστικό ότι ο αριθμός των παράνομων μεταναστών που ήδη βρίσκονται στη χώρα μας υπολογίζεται στο ένα εκατομμύριο. Σε αυτούς προστίθενται περί τις 250.000 νέες αφίξεις ετησίως - σύμφωνα με τους πλέον μετριοπαθείς υπολογισμούς. Αν στον αριθμό αυτό αντιπαραβάλει κανείς τα στοιχεία της Εθνικής Στατιστικής Υπηρεσίας, που καταγράφουν ότι κάθε χρόνο
γεννιούνται μόλις 89.000 Ελληνόπουλα, κατανοεί γιατί κάποιοι κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου απέναντι στο ενδεχόμενο, σε λίγες δεκαετίες, οι Έλληνες να έχουμε γίνει μειονότητα στην ίδια μας τη χώρα.
Ήδη, το φαινόμενο είναι ιδιαίτερα έντονο σε περιοχές της πρωτεύουσας όπως το κέντρο της Αθήνας (Αγιος Παντελεήμονας και γύρω από την πλατεία Ομονοίας) όπου έχει δημιουργηθεί μια Muslimcity, οι κάτοικοι της οποίας ουδεμία διάθεση δείχνουν να ενσωματωθούν με τον υπόλοιπο πληθυσμό. Ζουν υπό άθλιες συνθήκες, τις οποίες περιγράφουν με τα πιο μελανά χρώματα οι υγειονομικές υπηρεσίες της νομαρχίας. Αναλυτικά, περίπου 250.000 λαθρομετανάστες από χώρες της Μέσης Ανατολής εισρέουν κάθε χρόνο στην Ελλάδα μέσω Τουρκίας. Καθημερινά, καλά οργανωμένα τουρκικά κυκλώματα δουλεμπόρων «εισάγουν» 700-1.000 μουσουλμάνους αλλοδαπούς. Είναι χαρακτηριστικό ότι έχουν καταγραφεί στις ελληνικές εφημερίδες ακόμη και εικόνες ακταιωρών του τουρκικού λιμενικού που μεταφέρουν λαθρομετανάστες, καθώς και τουρκικά δημοσιεύματα που συνδέουν μέλη της παρακρατικής οργάνωσης «Εργκένεκον» με το δουλεμπόριο.
Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της Γενικής Αστυνομικής Διεύθυνσης και του Λιμενικού Σώματος, 410 αλλοδαποί συλλαμβάνονται ημερησίως την ώρα που περνούν στο εσωτε- ρικό της χώρας. Την ίδια ώρα, πρόσφατη έκθεση του διεθνούς οργανισμού «Human Rights Watch», με τίτλο «Εγκλωβισμένοι σε μια περιστρεφόμενη πόρτα», καταγράφει ότι όσο εύκολη είναι η παράνομη είσοδος τόσο δύσκολη χαρακτηρίζεται η έξοδος προς άλλη ευρωπαϊκή χώρα. Εκθέσεις της Γενικής Αστυνομικής Διεύθυνσης και του Λιμενικού Σώματος αναφέρουν ότι το 2007 συνελήφθησαν 150.000 λαθρομετανάστες κατά την παράνομη είσοδό τους στη χώρα. Αυτοί που τελικά επιτυγχάνουν να περάσουν παρανόμως τα σύνορα εκτιμώνται σε 700-1.500 ημερησίως. «Υπάρχουν ημέρες που μόνο στο νησί μας καταφθάνουν και 200 λαθρομετανάστες», τονίζει ο κοινοτάρχης Αγαθονησίου κ. Ευάγγελος Κόττορος. Ο λιμενάρχης Πάτμου, υποπλοίαρχος κ. Δημήτρης Στρατής αναφέρει: «Από την αρχή του έτους έχουν πραγματοποιηθεί 1.617 συλλήψεις». Συλλήψεις, οι οποίες έχουν πραγματοποιηθεί με το μοναδικό σκάφος του Λιμεναρχείου, αφού το υπουργείο κωφεύει στις δεκάδες αναφο- ρές για ενίσχυση του δυναμι- κού. Και ενώ ο δρόμος προς τις υπόλοιπες ευρωπαϊκές χώρες είναι φραγμένος, εξαιρετικά δύσκολη έως αδύνατη αποδεικνύεται η επαναπροώθησή τους από τις ελληνικές αρχές. Αφενός -όπως εξηγεί ο πρόεδρος του Ινστιτούτου Μεταναστευτικής Πολιτικής (ΙΜΕΠΟ) κ. Αλέξανδρος Ζαβός- η Αγκυρα δεν συνεργάζεται για την επιστροφή τους στην Τουρκία από την οποία μπήκαν στην Ελλάδα, αφετέρου δεν τους δέχονται οι πρεσβείες των χωρών από τις οποίες δηλώνουν ότι κατάγονται, αφού δεν έχουν κανένα έγγραφο. Ετσι, στους ένα εκατομμύριο παράνομους μετανάστες που ήδη βρίσκονται στην Ελλάδα προστίθενται επιπλέον 250.000 ετησίως. Την ίδια ώρα, καταγράφεται μείωση του ελληνικού πληθυσμού. Σύμφωνα με τα στοιχεία της Στατιστικής Υπηρεσίας, κατά την τριετία 2005-2007 η μείωση έφτασε τις 13.600 ετησίως.
Η ίδια έρευνα καταγράφει δείκτη γονιμότητας για την Ελληνίδα μητέρα 1,2 παιδιά και 2,21 για την αλλοδαπή.
Κοιμούνται σε βάρδιες! Σε 140 πολυκατοικίες στεγάζονται 115.000 αλλοδαποί!
Τραγική είναι πλέον η εικόνα του κέντρου της Αθήνας, καθώς χιλιάδες μετανάστες έχουν καταλάβει τους δρόμους γύρω από την πλατεία Ομονοίας. Είναι εντυπωσιακά άλλωστε τα στοιχεία της Νομαρχίας Αθηνών, τα οποία αναφέρουν ότι στους δρόμους που περικλείονται από τις οδούς Κωνσταντινουπόλεως, Μεταξά Νεοφύτου, Ηπείρου, Μετσόβου, Μπουμπουλίνας, Στουρνάρη, Πατησίων, Αιόλου, Ευριπίδου, Διπύλου και Θερμοπυλών βρίσκονται τουλάχιστον 140 πολυκατοικίες, όπου στεγάζονται τουλάχιστον 115.000 αλλοδαποί. Μάλιστα, η έλλειψη χώρων τούς αναγκάζει να κοιμούνται με βάρδιες, πληρώνοντας 3 έως 5 ευρώ το δωδεκάωρο. Παράλληλα όμως με τις συνθήκες συνωστισμού, εκθέσεις της υγειονομικής υπηρεσίας συμπληρώνουν την τραγική εικόνα του κέντρου της Αθήνας αναφέροντας πως κάθε ένα από αυτά τα κτίρια αποτελούν «επικίνδυνες εστίες μόλυνσης». Υστερα από αυτοψίες της συγκεκριμένης υπηρεσίες διαπιστώθηκε ότι «οι ένοικοι συμβιώνουν με πληθυσμούς από ζώσες κατσαρίδες σε αριθμό τέτοιο ώστε να αλλοιώνεται το χρώμα των τοίχων, τρωκτικά, κοριούς και ψύλλους.Κοιμούνται στο πάτωμα, στα μπαλκόνια, στον ακάλυπτο ανάμεσα στα απορρίμματα, πάνω σε βρόμικες κουρελούδες».
Κατόπιν τούτων, μπορεί κάποιοι να νομίζουν ότι στην περιοχή δεν μένει πλέον κανένας Ελληνας, η πραγματικότητα όμως είναι διαφορετική. Αρκετοί κάτοικοι και καταστηματάρχες παραμένουν εγκλωβισμένοι, αφού η υποβάθμιση της περιοχής καθιστά αδύνατη την εκποίηση των ακίνητων περιουσιών τους. Αυτοί αποτελούν, πλέον, την ελληνική μειονότητα του κέντρου της Αθήνας. Ανθρωποι που δίχως να έχουν κανένα ρατσιστικό ιδεολογικό υπόβαθρο βρίσκονται σε απόγνωση. Εκ των πραγμάτων και μόνο έρχονται συχνά σε κόντρα με τους μετανάστες δίχως βέβαια αποτέλεσμα.
Η ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΑΛΛΟΔΑΠΩΝ συλλαμβάνει και στη συνέχεια αφήνει ελεύθερους τους μετανάστες, χορηγώντας προθεσμία 30 ημερών για την... οικειοθελή απομάκρυνσή τους από τη χώρα.
* ΕΚΘΕΣΗ ΕΛΕΓΚΤΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΟΥ ΤΗΣ ΝΟΜΑΡΧΙΑΣ «Στα κτίρια αυτά διαμένουν αλλοδαποί από το Μπαγκλαντές κι ακόμα… ποντίκια, κατσαρίδες και περιττώματα»
* ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΤΗΣ ΝΟΜΑΡΧΙΑΣ: «Απαράδεκτες υγειονομικές συνθήκες, αλλοδαποί, τοξικομανείς και άστεγοι»
* Φώτης Λιάρος Ιδιοκτήτης καφετέριας: «Δεν είμαστε ρατσιστές. Η κατάσταση έχει
φτάσει στο απροχώρητο και για εμάς και για τους μετανάστες. Η περιοχή μας έχει υποβαθμιστεί, κάτι πρέπει να γίνει»
* Τζίνη Δημοπούλου: «Εχω γείτονες 400 Σομαλούς, οι οποίοι κάνουν την ανάγκη τους από τα μπαλκόνια»
* Ελένη Σπανού: «Στη Σατωβριάνδου είμαστε 150 κάτοικοι και καταστηματάρχες
και πάνω από 1.000 μετανάστες. Είμαστε πλέον μειονότητα»
Πηγή: Πρώτο Θέμα, σελίδες 64-65, 14/12/2008
του Χρήστου Μπόκα
Αναρτήθηκε από
Dimitris Andrikopoulos
στις
4:24 μ.μ.
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
21 σχόλια:
Μια χαρά τα λέει ο Θέμος. Ας κατέβει κάποιος στην Ομονοια, την Κουμουνδούρου, το Μεταξουργείο κτλ κτλ κτλ και θα καταλάβει!
μα ενας τιμιος και σοβαρος ξενος θα ερθει στο μπουρ... την Ελλάδα για να βρει εργασια ;;;;
ypervoliko mou fainetai to keimeno tou prwtou thematos
ΝΑ ΜΗΝ ΣΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΟ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΑΝΩΝΥΜΕ. ΚΟΙΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΑΛΛΟΔΑΠΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΕ ΚΑΘΕ ΤΑΞΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ. ΣΕ ΛΙΓΟ ΠΟΛΥ ΦΟΒΑΜΑΙ ΟΤΙ ΟΝΤΩΣ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΕΙΟΝΟΤΗΤΑ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ..
kai na skeftei kaneis oti eimaste ghgenhs laos. xiliades xronia zoun stin Ellada Ellhnes, alla simera auto den isxyei pleon
Prosfata eidame to pliatsiko sta katastimata mprosta sti kamera.. Anthrwpoi eksathliomenoi, na arpazoun agatha xwris ntropi.. Xwris ntropi giati einai se athlia katastasi, alla kai giati kaneis den tous kserei.
Oi dimosies arxes stin ellada, ws sinithos einai se lithargo. Adunatoun, i kautera adiaforoun na katagrapsoun tous lathrometanastes. Mexri na skasei i orologiaki vomba kai na psaxnoume upetious..
Stous tourkous ws sunithws...
Oi oikonomikoi metanastes einai ena fainomeno pou exei lavei xwra se oles tis megales poleis tou Dutikou kosmou. Kai auto einai logiko.
Stin Ellada, ws sunithos, kai auto to fainomeno elave xwra se polu megalo vathmo, logo tis asudwsias se ola ta epipeda.
Oi metanastes erxonte xwris elegxo, kai katoikoun se enan topo xwris tautotita.
Den prokalei tromo enas metanastis, opoioudipote xrwmatos thriskias kai ethnikotitas, arkei na einai sti xwra me tautotita, orous pou thetei to kratos, asfalismenos kai paragogikos.
Prokalei tromo o X agnwstos, pou mpike sti xwra, den ton kategrapse to kratos kata tin eisodo tou, pou to proselave o X asuneiditos ellinas ergodotis katapatontas genikes sumbaseis ergasias kai exontas stin doulepsi tou anasfalisto, oi ratsistikes epitheseis ethnikistwn kai astunomikwn xwris logo kai aitia. Ola auta ginonte oplo sto xeri kathe agnwstou X pou afise mia athlia zwi anazitontas ena kalutero mellon kai emeis tou deixnoume oti edw, stin politismeni ellada einai xeirotera ta pragmata. Kai auta ton kanoun epikundino. Kai etsi, listeuei to eksoxiko tis theias mou, to spiti tis kopelas mou, kai mou klevei to autokinito,...
Καλησπέρα. Θα ήταν να κάνω μία επισύμανση με αφορμή την συζήτηση που είχα με ένα φίλο μου.
Κατά την άποψή μου είναι εντελώς προσβλητικό, χαμηλού επιπέδου και χαρακτηρίζει την Ελλάδα του σήμερα η παντελώς ηλίθια και αφελής άποψη ορισμένων (λίγων θέλω να πιστεύω) που δεν συμφωνούν να κρατούν αλλοδαποί την ελληνική σημαία.
Δεν έχω καμία αμφιβολία ότι αρκετοί ξένοι αγαπούν την Ελλάδα περισσότερο από πολλούς Ελληνες και δεν ντρέπονται να κρατήσουν την ελληνική σημαία και την τιμούν περισσότερο από ότι αρκετοί γνωστοί Ελληνες. Παρακαλώ δείτε το βίντεο,
http://www.youtube.com/watch?v=ovoeq_IV6lo
Δεν πρέπει να καταδικάζουμε μαζικά και άκριτα όλους τους ξένους.Κανείς μας δεν ξέρει τους λόγους που τους οδήγησαν στη μετανάστευση. Μπορεί να είναι και τίμιοι και σοβαροί, αλλά οι συνθήκες ζωής στη χώρα τους να τους ανάγκασαν να φύγουν.
Για παράδειγμα οι γυναίκες στις χώρες με φανατικά μουσουλμανικά καθεστώτα που όλη τους η ζωή είναι βία και τρομοκρατία από την πρώτη μέρα που γεννιούνται (κάτι στο οποίο συμβάλλουν και οι ίδιες τους οι μάνες) αν είχαν ευκαιρία να έρθουν στη χώρα μας, έπρεπε να λιθοβοληθούν κι εδώ;
Κι εμείς που έχουμε απογοητευτεί με την Ελλάδα έτσι όπως την καταντήσανε και θέλουμε να την κοπανήσουμε στο εξωτερικό,θα πρέπει να θεωρούμαστε οι παλιοέλληνες τρομοκράτες κλπ κλπ όπως μας χαρακτηρίζουν οι ξένοι;
Κάθε λαός έχει τους καλούς και τους κακούς. Ας μην τους βάζουμε όλους στο ίδιο τσουβάλι.
Να μην ξεχνάμε ΄τι όταν πρωτοήρθαν οι ξένοι στη χώρα μας, τα δικά μας τα "καλά παιδιά" επειδή ήταν ήδη σεσημασμένα από την αστυνομία, μπάσανε τους ξένους που είχανε ανάγκη στα "κόλπα" , εφόσον μάλιστα οι ξένοι είχαν σοβαρό πρόβλημα επιβίωσης.
Να μην ξεχνάμε κάποιος απαράδεκτους χωριάτες, που έπαιρναν κόσμο να δουλεύει στα χωράφια για μήνες και όταν ερχόταν η ώρα να πληρώσουν , κάνανε καταγγελία για να απελαθούν οι ξένοι. Δικαίως λοιπόν όταν επέστρεφαν, πήγαιναν και έπαιρναν εκδίκηση από τα "αφεντικά" που φέρθηκαν σκάρτα.
Δεν είμαι άγιος άνθρωπος, ούτε υπερασπιστής κανενός. Αλλά θέλω να βλέπω από όλες τις πλευρές και τα καλά και τα κακά.
Σαφώς και με πονάει να βλέπω πως έχουν τα πράγματα. Με πονάει η υπογεννητικότητα.Όμως δε φταίνε ξένοι μόνο για αυτό. Φταίνε οι δικοί μας , με τους νόμους και τη διακυβέρνηση.
Ανήκω σε έναν κλάδο, που τρέμουμε μη μείνουμε έγκυος γιατί θα μας σουτάρουν την ίδια κιόλας στιγμή, καταγγέλλοντας τη σύμβασή μας.Οι παντρεμένες στον κλάδο μου, πάρα πολύ δύσκολα προσλαμβάνονται. 3 μήνες το καλοκαίρι είμαστε στο ταμείο ανεργίας, αν έχουμε ολοκληρώσει 125 ένσημα από Σεπτέμβρη μέχρι Μάρτιο....Δεν μπορούν όλες οι ωρομίσθιες να έχουν συμπληρώσει αυτά τα ένσημα, εφόσον κάποιες δε δουλεύουν κάθε μέρα (σε κάποιες άλλες δεν μπαίνουν καν ένσημα...) οπότε κάποιες μένουν και χωρίς το "υπέρογκο" επίδομα ανεργίας....Και εννοείται πως αν αρρωστήσουμε, δεν πληρωνόμαστε, γιατί το μάθημά μας το κάνει άλλος...Κι αν έχουμε κι ασθένεια που κρατάει πολύ καιρό, "άντε γεια" Πώς να κάνουν παιδιά αυτές οι γυναίκες με τα ψίχουλα που τους δίνει το Ελληνικό κράτος;
Υπάρχουν κι άλλοι κλάδοι με προβλήματα, βέβαια, αλλά μόνο για τον δικό μου μπορώ να μιλάω.
Μη μιλάμε μόνο για τους ξένους....Ας κοιτάξουμε κι εμείς τα δικά μας.
Λίγοι Ελληναράδες και μάλιστα μέσα στο κοινοβούλιο έκλεψαν από τις "γριούλες";
Λίγα εγκλήματα έγιναν από Έλληνες εις βάρος άλλων Ελλήνων;
Εκεί γιατί δε μιλάμε;
Όταν οι ίδιοι οι ομοεθνείς μας δε μας σέβονται , πώς περιμένουμε από τον αλλοδαπό;
Ναι , θέλω η Ελλάδα να επιστρέψει στους Έλληνες. Φυσικά και το θέλω.
Προτιμώ όμως να έχω για αφεντικό έναν Αλβανό που έστρωσε τον πισινό του και πρόκοψε, παρά τον Ελληναρά που έριξε την επιχείρηση έξω για να τα παίζει στον τζόγο , να κυκλοφορεί πιπίνια, να κάνει μεγάλη ζωή, να αγοράζει πανάκριβα αυτοκίνητα, ενώ δεν είχε τα φόντα...
Τίνα
3o sxolio, tou mpampa..
Πράγματι η Ελλάδα που ούτε καρφίτσες δεν παράγει δεν μπορώ να καταλάβω πως δέχτηκε 3εκατομμυρια Αλβανούς και παράνομους. Όσους μάζεψε η Γερμανία δηλαδή των 80 εκατομμυρίων σε 60 χρόνια!!!!!!!
Φίλοι μου, αναγνωρίζουμε πως ναι ίσως έχουν πολλοί ξεφύγει εξαθλίωση κλπ κλπ. Αλλά σε καμιά περίπτωση δεν μπορούμε να μετατραπούμε σε καλούς σαμαρίτες υποθηκεύοντας την ασφάλεια και κοινωνική συνοχη της χώρας μας. Εδώ επίσημα η Ε.Ε λέει πως οτιδήποτε πάνω από 15% σε μιά χώρα είναι ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ για την κοινωνιή συνοχή ενός κράτους.
Αλεξ. Λευκωσία
Λάθος έκανες φίλε ανώνυμε (δηλαδή Μάικ). Το σχόλιο είναι της Τίνας και είναι σωστό και μπράβο της. Υπάρχουν και άλλοι, εκτός από το μπαμπά, που σκέπτονται σωστά και ανθρώπινα. Ασε μην τα πάρω τώρα και αρχίζω να γράφω, για την υποκρισία των ελληναράδων, την εκμετάλλευση των ξένων, για την κατάσταση που μερικά χρόνια πριν ζούσαν οι έλληνες μετανάστες και που ξεχάσαμε (ξεχάσανε) γρήγορα, για το γεγονός ότι κανείς δεν αφήνει τον τόπο του (Ινδία, Πακιστάν, Αλβανία κλπ κλπ) αν δεν έχει ανάγκη, αν δεν πεινάει. Δεν ήρθαν για τουρισμό εδώ ούτε από αγάπη για την Ελλάδα, από ανάγκη ήρθαν, να φάνε αυτοί και η οικογένειά τους, όπως κάνανε πάντα οι πεινασμένοι σε όλη την ιστορία και σε όλες τις χώρες. Ετσι γράφτηκε η ιστορία, από τα άδεια πεινασμένα στομάχια, που οι χορτάτοι θεωρούσαν εχθρούς. Που θεωρούσαν ότι οι άλλοι δεν έχουν αυτό το δικαίωμα. Ολα αυτά τα θέματα θέλουν λίγη γνώση της ιστορίας του ανθρώπου πάνω στη γή, για να μπορείς (αν θέλεις, αλλά οι περισσότεροι δεν θέλουν-δεν τους ενδιαφέρει) να βγάζει σωστά συμπεράσματα από ό,τι συμβαίνει γύρω του και να μην αναμασά ό,τι του σερβίρουν οι άλλοι, επαγγελματίες της παραπληροφόρησης και του σκοταδισμού με σκοπό το φανατισμό του κόσμου. Ο φανατισμός αναπτύσσεται και τρέφεται ΜΟΝΟΝ με αμορφωσιά. Μόρφωση και καλλιέργεια δεν πάνε μαζί με το φανατισμό, είναι αντίπαλοι, και η επιλογή είναι ευθύνη του καθενός. Γειά σας.
aksiosevastoi filoi,
epithymw na apantisw sto sxolio tou paidioy pou me ypokrisia leei "lathos ekanes file anwnyme" se sxolio allou filou, alla o idios apofeygei na anaferei to onoma tou.
Den einai auto bebaia pou thelw na epikentrwthw. Eimai kai egw metanastis. Ellinas metanastis kai zw stin Kanada, Vancouver.
O filos leei oti "ksexasame tin katastasi twn ellinwn metanastwn prin merika xronia". Egw sigoura den to ksehasa, dioti kai gw eimai ellinas metanastis. Alla file mou eimai Ellines ston Kanada, tin Ameriki, thn Germania kai allou den exoume kamia sxesi me tous metanastes pou briskontai ellada.
les oti "uparxoun ki alloi pou skeftontai swsta san ki esena", alla tha prepei mallon na koitakseis st kathrefti. eisai polu lathos kai mono pou les oti exeis dikio kai oi alloi adiko.
milas gia amorfwsia, alla egw pou diafwnw me tis idees sou mallon na eimai ligotero amorfwtos apo esena me ta dyo Masters mou.
mallon eisai mikros akoma kai den se ponaei i katastash sthn ellada. alla gia emas ellines pou zoun sta ksena mas ponaei polu. oi metanastes exoun kanei mono kako stin ellada. kanena apolutws kalo. prin pane oloi ekeinoi ston topo mas, oloi itan perifima. emeis den kaname kako stis xwres pou mas filoksenisan.
mas ponaei pou "ellines" pou zoun ellada, noiazontai perissotero gia tous ksenous kai den tous ponaei i ellada.
den ftaime emeis meta otan leme oti agapame perissotero tin patrida mas, apo polous ellines pou zoun stin ellada.
φίλε ελληνο-καναδέ, μπορει να εχεις εκατο μαστερ αλλα αυτο δεν φαινεται να σε βοήθησε πολύ να καταλάβεις πως λειτουργεί και πως δημιουργεί η ιστορία, για αυτό και δεν αναφέρθηκες καθόλου σε αυτό. Τώρα αν θέλεις και εσύ, μαζί με άλλους βέβαια, να ζεις με την ιδέα ότι εμείς είμαστε οι καλοί και οι άλλοι οι κακοί, θα σου υπενθυμίσω ότι αυτό το παραμύθι το χρησιμοποιούν όλοι οι λαοί για τη μάζα. Οι Ισραηλινοί είναι οι εκλεκτοί του Θεού, οι Αμερικάνοι οι άρχοντες του κόσμου, οι Ελληνες δώσαμε το πολιτισμό στον κόσμο, οι Ρώσσοι είναι μόνοι κληρονόμοι της ορθόδοξης εκκλησίας, οι Εγγλέζοι, οι Ισπανοί κλπ. όλοι έχουν το παραμύθι τους. Αν σου αρέσει μείνε εκεί, αν θέλεις να μάθεις όμως, διάβασε λίγη ιστορία, έστω χωρίς μαστερ. Η ανωνυμία είναι για να απαντάει κανείς στα επιχειρήματα και όχι στο πρόσωπο, το κατάλαβες??
Αλεξ. από Λευκωσία, εννοείται πως συμφωνώ μαζί σου. Αλλά άλλο αυτό που εσύ με τη λογική σκέφτεσαι , κι άλλο το να "πετροβολιθούν" οι μετανάστες και να κατηγορηθούν για όλα τα δεινά μας και τα κακώς κείμενα, στα οποία έχουν ενεργό ρόλο και κάποιοι Έλληνες.
Γιάννη από Καναδά, μη νομίζεις ότι μόνο οι μετανάστες φταίνε για όλα. Έχουμε και κάτι "λουλούδια" Έλληνες για πολύ φτύσιμο. Έχω γνωρίσει και μετανάστες που τους σέβομαι ειλικρινά και τους εκτιμώ.
Γιαυτό λέω, δεν είναι θέμα εθνικότητας, αλλά χαρακτήρα και νοοτροπίας και ανατροφής.
Όσο για το θέμα της μόρφωσης, συγχαρητήρια για τα Masters για τα οποία σίγουρα κόπιασες. Όμως να μην το βλέπουμε ελιτίστικα το θέμα, θεωρώντας πως όποιος δεν έχει πτυχία κλπ κλπ, δε δικαιούται να έχει γνώμη και μάλιστα σωστή. Καμιά φορά το πανεπιστήμιο της ζωής βγάζει άτομα διαμάντια με αλάνθαστο κριτήριο και αψεγάδιαστο χαρακτήρα.
Είμαι τυχερή που έχω γνωρίζει τέτοια άτομα.
Από την άλλη είδα άτομα, που όσα χαρτιά κι αν είχαν, δυστυχώς δεν έχαιραν εκτίμησης και σεβασμού.
Σε καμιά περίπτωση, ξεκαθαρίζω,δεν σου κάνω επίθεση , ούτε λέω κάτι υποτιμητικό για σένα, και δε θα μπορούσα άλλωστε γιατί δε σε γνωρίζω.
Τίνα
katalavainw auto pou mou les tina. anaferthika sta masters epeidi tou paidi prin elege oti einai amorfwtoi osoi diafwnoun me tin apopsi tou
φίλε Γιάννη από Καναδά, σε καταλαβαίνω απόλυτα.
Απλά σίγουρα κι εσύ καλά ξέρεις πως οι Έλληνες είμαστε πολύ παθιασμένοι τύποι και πως καταφεύγουμε καμιά φορά σε βαρύγδουπες εκφράσεις και χαρακτηρισμούς προκειμένου να στηρίξουμε την άποψή μας , και δυστυχώς ανήκω κι εγώ σε αυτούς, αν και προσπαθώ να το καταπολεμήσω.
Είναι και μια περίοδος αρκετά φορτισμένη για όλους μας σε πολλά θέματα.Είτε είμαστε Έλληνες εδώ, είτε είμαστε στο εξωτερικό.
Θέλω να πιστεύω πως αυτά που σου είπε ο ανώνυμος, είναι απλώς και μόνο επειδή ένιωσε να τον θίγεις προσωπικά. Το έχουμε κι αυτό στην Ελλάδα.Είμαι σχεδόν σίγουρη πως όταν ξαναδιαβάσει αυτά που γράψατε με περισσότερη ψυχραιμία, θα αισθανθεί κι ο ίδιος πως και οι δυο έχετε δίκιο σε γενικές γραμμές.
Είναι δίκοπο μαχαίρι αυτό το θέμα με τους μετανάστες, γιατί πραγματικά καμιά φορά, ακόμα κι όσοι προσπαθούμε να υπερασπιστούμε κάποιους, νιώθουμε τον τρόμο και την αγωνία.
Το γεγονός δηλαδή πως πλέον έχω πάψει να κατεβαίνω στο κέντρο της Αθήνας, παρά μόνο αν είναι απόλυτη ανάγκη και μάλιστα φροντίζω να επιστρέψω πριν μεσημεριάσει, με λυπεί αφάνταστα.
Οφείλω όμως να ομολογήσω πως εμένα δεν μου την έχουν "πέσει" μετανάστες, αλλά Έλληνες "κακοποιά" στοιχεία.
Επειδή ζεις στον Καναδά θα ήθελα να σε ρωτήσω κάτι : εγώ είχα έρθει για κάποιο διάστημα Vermont και επέστρεψα τον Αύγουστο του 2001 Ελλάδα. Από πολλούς ένιωσα κάποια δυσφορία μόλις μάθαιναν πως είμαι Ελληνίδα, τύπου εσείς οι τρομοκράτες, καπνιστές, υπερβολικοί τύποι κλπ. Το έχεις νιώσει ποτέ ή το έχεις δει να υπάρχει προς τους Έλληνες αυτό;
φιλικά,
Τίνα
nai yparxei auto pou les Tina, alla se polu mikro vathmo. genika exoume polu kalhs metaxeirisis apo canadians, alla auto exei na kanei kai me to oti den exoume dwsei aformes.
kai na apantisw ksana sto paidi oti egw pote den eipa oti emeis eimaste oi kaloi kai oi metanastes oi kakoi. eipa oti oi metanastes stin ellada exoun kanei kako sti xwra mas. oloi to kseroun auto. opws kai esu tina pou eipes oti pleon den mporeis na katebeis sto kentro tis athinas. ean den ypirxan metanastes tha mporouses na kateveis stin athina. kai nai oi ellines prin polla kronia edwsan ta fwta tous kai ton politismo ston kosmo. giati to les eirwnika file?? alla oi ellines simera den exoun tipota na dwsoun. alla lew egw, enw esy bazeis logia pou den exw pei
Γιάννη από Καναδά, απλώς να διευκρινίσω, ότι για να ξανακατέβω στο κέντρο της Αθήνας θα πρέπει να μην υπάρχουν και οι Έλληνες πρεζόνια και κακοποιοί, που την πέφτουν στον οποιονδήποτε.
Επίσης να συμπληρώσω σε αυτά που λες, ότι φυσικά υπάρχουν Έλληνες που έχουν πολλά να δώσουν στον πολιτισμό και στις επιστήμες, αλλά δυστυχώς έχουν μεταναστεύσει , γιατί στην Ελλάδα όχι μόνο δε στηρίζονται και δεν αναγνωρίζονται,αλλά καπελώνονται κιόλας από κάτι βισματούχους.
Αναφέρω ένα μόνο παράδειγμα, τον Νανόπουλο, αν και υπάρχουν κι άλλοι.
Έχω φίλους μοριακούς βιολόγους που όσο ήταν στην Αγγλία και στην Αμερική, ήταν ευτυχισμένοι.
Γύρισαν στην Ελλάδα με το σκεπτικό ότι θα πεθάνουν οι γονείς τους και δε θα τους έχουν χαρεί ή ότι πρέπει να κάνουν κάτι για τη χώρα τους και τώρα δεν έχουν ούτε τα τσιγάρα τους να αγοράσουν, όχι να κάνουν χρηματοδοτούμενη έρευνα όπως θα έπρεπε...
Γιατί τα λεφτά πάνε στα "δικά μας" παιδιά της μιας και της άλλης παράταξης και στους μοναχούς..
Λες κι οι Άγγλοι και οι Αμερικανοί που χρυσοπληρώνουν τους Έλληνες (ή οποιασδήποτε άλλης εθνικότητας επιστήμονες) είναι βλάκες κι εμείς είμαστε οι έξυπνοι....
Τίνα
Agaphth Tina,
den diafwnw me tipota apo ola osa eheis grapsei.
omws ellhnes kleftes kai prezonia opws les ypirxan kai prin erthoun oi metanastes stin ellada, alla tote mporouses na katebeis sto kentro tis athinas. simera omws den boreis.
o ksenos pou brisketai stin ellada einai adistaktos. mporei na listepsei kai na skotonei mia giagoula i na viasei sto nekro swma mias pethameneis.
auta den ginontan stin ellada prin 10-15 kronia.
egw den eipa oute tha pw oti oi ellines eimaste oi kaluteroi.
lew oti eimaste apo tous keiroterous!!
alla to thema pou sizitaw egw einai gia tous metanastes kai to kako pou exoun kanei stin ellada.
kapote imastan filoksenos laos, den tha ksanaginoume omws.
Προς ανώνυμο, ο οποίος γράφει
: "Οι Ισραηλινοί είναι οι εκλεκτοί του Θεού, οι Αμερικάνοι οι άρχοντες του κόσμου, οι Ελληνες δώσαμε το πολιτισμό στον κόσμο, οι Ρώσσοι είναι μόνοι κληρονόμοι της ορθόδοξης εκκλησίας, οι Εγγλέζοι, οι Ισπανοί κλπ. όλοι έχουν το παραμύθι τους. "
Το ότι οι Αρχαίοι Ελληνες δώσαμε τον πολιτισμό στον κόσμο δεν είναι παραμύθι όπως λες! Εκτος κι αν είσαι ανθέλληνας. Διότι οι ξένοι πρώτα αναφέρονται σε αυτό και μας χαρακτηρίζουν ως την αρχή της δυτικής φιλοσοφίας, τρόπου σκέψης, πολιτισμού, δημοκρατίας κτλ κτλ.
Φτάνουμε λοιπόν στο σημείο οι Ελληνες (αν είσαι Ελληνας τελικά) να αρνούνται την ιστορία τους και οι ξένοι να μας απωθεώνουν.
Διάβασε κανα βιβλίο ξένων συγγραφέων.
Δημοσίευση σχολίου