Σάββατο 1 Αυγούστου 2009

ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΗΝ ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΑΙ ΞΕΝΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΚΑΘΕ 1η ΚΑΙ 15 ΤΟΥ ΜΗΝΟΣ

Με σκοπό να τιμήσω την ποιοτική μουσική, ελληνική και ξένη, θα αναρτώ κάθε 1η και 15 του μηνός ορισμένα από τα κορυφαία τραγούδια του παγκόσμιου, μουσικού πενταγράμμου.
Επιθυμία μου είναι να προσθέσω και εγώ ένα μικρό λιθαράκι στην εξάπλωση της ελληνικής μουσικής σε όλα τα μήκη και πλάτη του πλανήτη μας.
Όσον αφορά στην ξένη, επιθυμώ να γνωρίσει ο κόσμος τα "διαμάντια" της ξένης μουσικής, ιδιαίτερα της δεκαετίας του '60 και '70, των δύο πιο δημιουργικών δεκαετιών από πλευράς σύνθεσης τραγουδιών.
Η σημερινή μου επιλογή είναι το τραγούδι "Αν είσαι πλάι μου" του Δημήτρη Μητροπάνου, σε στίχους Γιώργου Κορδελά και μουσική Δημήτρη Παπαδημητρίου.
Απολαύστε αυτό το αριστούργημα.

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

kai an auto pou thes na einai plai sou, leipei.... pos proxoras???dinami iparxei megali stin psixi tou antropou arkei na to pareis apofasi...

Ανώνυμος είπε...

εγω το αφιερωνω στην Αννα κ εκεινη σε μενα!

Γιάννης+Αννα

Related Posts with Thumbnails